Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Zasady wysyłki
Kontakt
  • MOVIMAR sp. z o.o. SK
    ul. Sielecka 11b
    37-700 Przemyśl
    KRS0000661117 XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY
    SĄD REJONOWY RZESZÓW
    Kapitał zakładowy 1000
    NIP: 7952540658
  • E-mail:sklep@movimar.com.pl
  • Telefon+48 533 463 771
  • Godziny działania sklepuINTERNETOWY 24/7
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki towaru
Realizacja Zamówień
 
  1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji).
  2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 7 (siedmiu) dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz święta rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w który Zamówienie zostało złożone.
  4. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji; w przypadku Zamówień płatnych przelewem następuje to nie wcześniej niż po zaksięgowaniu zapłaty ceny na koncie Sprzedawcy.
  5. Czas realizacji Zamówienia (dostawy do Kupującego) wynosi zazwyczaj do 7 (siedmiu) dni roboczych od potwierdzenia Zamówienia. Maksymalny czas realizacji Zamówienia wynosi 14 dni roboczych. W przypadku ewentualnego dłuższego czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany – jednocześnie Sprzedawca wskazuje nowy termin realizacji Zamówienia.
  6. Jeżeli Kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
  7. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury bez podpisu Kupującego.
  8. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej.     Możliwy jest także odbiór osobisty przez Kupującego w siedzibie Sprzedawcy w Przemyśl  przy ul. Sieleckiej 11 B.
  9. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).
  10. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl